2012. október 17., szerda

3. fejezet: Bosszú

3.fejezet

Nekem végem. Ennyi. Könnyeim szinte fátyolként takarják a világot előttem. Nem mintha látni akarnám. Senkit sem akarok látni most Tyrán kívül. Nem akarom látni a szemükben tükröződő boldogságot, ahogy barátnőikkel, barátaikkal együtt - Fény, vagy Sötétség angyalnak készülve - ugrándoznak, nevetnek, buliznak, hülyéskednek. Azt akarom, hogy mindenki érezze, milyen elkeseredett vagyok. Persze nem akarok senkinek rosszat, azon az angyalon kívül, aki kitalálta ezt a szabályt. Vele bármit csinálnék azért, hogy ilyen rosszul érezze magát, mint én. A családját vagy a legjobb barátját szakítottam volna el tőle, mint ahogyan azt velem is tették. Bár az ilyen az nem is angyal, inkább ördög...
  Tyra tudta. Tudta, hogy ez lesz. Tudta, hogy el fognak minket választani. Azért volt a pár nappal ez előtti kifakadása, amikor megígértette velem, hogy ne felejtsem el. - De honnan tudta meg? - Töprengtem el ezen sokszor, de mégsem találtam választ.
Óráknak tűnő pillanatok után Nettie nyitott be, egy nagy táskával az egyik, és egy tálcával pedig a másik kezében. A táskából sokféle dolog előkerült: olló, egy jó vastag boríték, néhány jó film, egy csomó zsepi, fényképalbumok, és egy karaoke-készlet. Hű! Úgy látszik Nettie fel akar vidítani.
  A tálcára egy óriási tál popcorn, 3-féle üditő, néhány fürt szőlő, egy alma és csoki volt előkészítve. Valamint Nettie hozott még egy villát, kést, facsarót, és kis üvegpoharakat is.
  Nem igazán értettem, hogy a facsaróval mit akar kezdeni, de a facsaró végül is eltörpült a hipó és a sósav mellett, amiket ezek után hozott be. Értetlenül néztem rá, amikor kezembe nyomta a borítékot.
-Először nézd meg ezt, utána elmagyarázom. - Adta ki az utasítás húgom, én meg halványan bólintottam. Hát, oké. Ha ő ezt akarja... Néztem meg kelletlenül a borítékot, ám mikor megláttam Tyra nevét a "Feladó" mezőben, azonnal kinyitottam, és szinte faltam a sorokat.



Drága Lileeh!

Igazán sajnálom, hogy így derült ki, így kellett megtudnod, hogy... Szóval tudod.
Mostanra már bizonyára rájöttél, mi volt az oka a kifakadásomnak. Előtte lévő éjszaka tudtam meg. Akkor tudtam meg családom részletes múltját.  Ott, éjszaka találkoztam Anyámmal, és a többi ősömmel. Ők mondták el ezt az egészet. Azt, hogy egyenes ági leszármazottja vagyok a az első sötétség angyalnak. (Azért sem írom nagybetűvel!) Mint ahogy te is, csak te az Első Fény Angyalnak...
Így szinte biztos, hogy útjaink végleg különválnak. Remélem, te is úgy fogsz emlékezni rám, ahogy én Rád. Egy okos, gyönyörű, kedves, vicces barátnőként, akivel együtt nőttem fel. És akire bárhol is leszek, gondolni fogok. Remélem sok sikered lesz a Földön! Szeretlek, Lil!

Ha majd egyszer nem látsz többé,                      Kérlek, hogy emlékezz úgy, ahogy én,
soha ne hidd, hogy barátságunk oda!                 barátod voltam s te jóbarát.
Mert a barátság a lélekben terem,                      Szebb volt a szép akkor, s több volt a fény,
a lélek pedig nem hal meg soha.                         Velünk volt boldog az egész világ.

Örök barátsággal,
                                       Tyra Bridget A. Natell

U.i.: Ne keress, úgy csak nehezebb a búcsú.

  Könnyeim újra végigcsorogtak arcomon.
  Mikor Tyra levelét vissza akartam rakni a borítékba, akkor vettem észre
valamit. Óvatosan belenyúltam a borítékba, amikor kitapintottam a kis tárgyat. Kiemeltem a kis ékszert és önkéntelenül elmosolyodtam. Hát igen, jellemző Tyra-ra. Utolsó ajándék, utolsó levél...  Alaposan körbeforgattam a kis, szívet formázó borostyánból készült nyakláncot. Bárcsak én is adhattam volna neki valamit!
  Pár pillanat ezernyi emlék kúszott be agyamba már a levél által is. Eszembe jutott, amikor megtudtam, hogy Tyra sorsolt neve Agatha, és én meg elárultam neki az enyémet. Akkoriban, amikor ketten voltunk, csak sorsolt nevünkön hívtuk egymást. Hát igen.... Agatha és Aurelia, a két legjobb barátnő.
  Közös volt bennünk az is, hogy mindketten utáltuk sorsolt nevünket, egyikünk se volt olyan szerencsés, mint mondjuk Abby, akinek teljes neve Abby Misha Victoria Sabrene. Persze ezt is csak véletlenül láttam, az oklevelén, mivel sorsolt nevüket sokan titkolják, így gondolom ő is.
  Az angyaloknál szokás, hogy mindenkinek a szülei kettő keresztnevet választhatnak, a harmadikat sorsolják neki, a tavaszi napfordulókor megrendezett Bemutatáson. Így lettem én Lillian Estelle Aurelia Skyer, Tyra meg Tyra Bridget Aghata Natell.
  Amint elolvastam a levelet, rögtön eleredtek könnyeim. Nettie az csak ült, átölelt és adogatta a zsepiket, hogy megtörölhessem az arcom. Majd, miután már kicsit kezdtem lenyugodni, kezembe nyomta az almát, és megszólalt:
- Bosszuld meg. - Én erre először csak elmosolyodtam, majd kis idő után arra jutottam, mért is ne? Először apró darabokra vágtam az almát, és mindegyik részével különböző "kínzásokat" hajtottam végre. Sósavba raktam, kifacsartam, agyonnyomtam, hipóba raktam... Végül már csak nevettem magamon. Egy almát kínzok.
- Nem vagyok normális. - fordultam hugomhoz, majd mindketten elnevettük magunkat. A délután további részében karaokeztunk, filmet néztünk, és egyre inkább feloldódott a hangulat. Csak néha, egyszer-egyszer lábadt könnybe a szemem, mikor eszembe jutott egy-egy közös emlék Tyraval. De ezeken a pillanatokon is túljutottam hugom segítségével.



2 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Jajj ebből még gondolom lesznek bonyodalmak vagy nem tudom mik, hogy egyenes ági leszármazottai az elsőknek ... :D
    Egyébként nagyon jó rész volt szomorú persze és sajnálom őket /
    kíváncsi leszek, hogy mi lesz most velük :)
    Várom a kövit :)
    puszi<3
    xoxoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én most találtam rá a blogodra, és arra kérlek hogy folytasd! Nagyon tetszik és nem lehet megunni. Én már vagy 10x végig olvastam ezt a 3 fejezetet.
    Pusy <3

    VálaszTörlés